תיקון אייפד מקצועי טיפים והמלצות

תיקון אייפד מקצועי מידע כללי

לפני שמדברים על תיקון אייפד, מאיפה הכל מתחיל: הסתכלתי מהופנט על סטיב ג’ובס כשהוא הציג לראשונה את מכשיר האייפד. זה היה נראה לי כמו קסם. מהאייפון לא כזה התלהבתי אבל את האייפד ידעתי שאני אשיג. אז עשיתי מיליון טלפונים לחברים כדי ללברר מי נוסע לארה”ב ומתי הוא חוזר.

ברור שאני א מוכן לשלם את המחיר המטורף בארץ וגם אין לי סבלנות לחכות עד שזה יגיע לארץ. בסוף מצאתי חבר שהיה מוכן לקנות לי את זה. חיכיתי בקוצר רוח שבועיים עד שהוא חזר ואיך שהוא הגיע עם האייפד קרעתי את האריזה שלו כמו ילד קטן והתחלתי לשחק עם הצעצוע החדש. זה היה כיף לא נורמלי. ידעתי שמעכשיו נהיה חברים טובים. ואכן כך היה. את כל הספרים המקינדל הערתי אליו, אני עונה למיילים רק באוטובוס וככה חוסך זמן, בקיצור הוא מספק לי הרבה פיתרונות לדברים שאפילו לא ידעתי שהפריעו לי.

לעוד מאמרים באתר הביקורות

תיקון אייפד לעבודה או לשימוש אישי

טיולים ואייפד – לא הולכים ביחד!
אני גם חובב טיולים מושבע. סוף שבוע אחד אני וחבר הלכנו לעשות את היהודייה וכמובן שהחבר הכי טוב שלי, האייפד, הגיע איתי.

כל הדרך הארוכה חבר שלי נהג ואני יכולתי להיות עם האייפד שלי. אבל מה, כמו אידיוט השארתי אותו בתיק ולא באוטו והוא התרטב לגמרי כשעברנו את הקטע של המים. הוצאתי אותו מיד והתחלתי לייבש אותו עד כמה שניתן. הוא הראה אותות חיים מידי פעם מה שנתן לי את התקווה שאולי עדיין ניתן להציל אותו.

לא ממש ידעתי לאן לקחת אותו לתיקון. למעבדת אפל באירופה אין סיכוי שאני לוקח אותו אבל גם לא רציתי לקחת לסתם מעבדה בארץ כי פחדתי שיעשו יותר נזק מתועלת. החבר שהלכתי איתו לטיול הוא במקרה גם חובב גאדג’טים מושבע והוא אמר שנכון, לא כל מעבדה בארץ יכולה לתקן אייפד כי הם מתקנים בעיקר אייפונים אבל יש מקום אחד ממש טוב שהוא ואפשר לסמוך עליהם.

כמובן שזה לא לגמרי הרגיע אותי אבל גם לא היו ממש אלטרנטיבות אז החלטתי ללכת על זה.

תיקון אייפד

טיפול במעבדת אייפד איפה אפשר לתקן

יום אחרי זה, השכם בבוקר, הלכתי למעבדת תיקון אייפון שהחבר שלי דיבר עליה. הסברתי להם את המצב והם אמרו שהם אכן מטפלים בזה ויכולים לתקן ללא בעיה. הבחור בקבלה ראה את החשש שלי, חייך, וקרא לטכנאי כדי שידבר איתי. הטכנאי באמת היה נראה בחור רציני והוא נתן לי להבין שזה מה שהוא עושה כל הזמן. אז נרגעתי והשארתי להם את המכשיר. הם עשו עבודה נפלאה.

לסיכום תיקון אפייד זה לא דבר שכדאי להביא לכל אחד לתקן, חשוב לגשת לחנויות שמקצועיות בתחום, אמינות, במחירים הוגנים ויודעים לתת את השירות הטוב ביותר והמהיר.

תוכן כתבה