סרסטו – קולר נגד קרציות לחיות המחמד

אחד הדברים הבלתי נעימים שיכולים להיות אצל כל חיית מחמד הוא: קרציות. מעבר לעובדה שהקרציות מסיבות אי נעימות רבה לחיות המחמד וגורמת להם לגרד לא מעט ולא פעם גם לפצוע את העור שלהם, חיית המחמד שנושאת עליה את הקרציות עלולה לגרום להן להתפשט בכל הבית, כך שתדרשו להזמין שירותי הדברה. חשוב לדעת ששירות הדברה כנגד קרציות הוא לא דבר פשוט כלל. מכיוון שהקרציות מטילות ביצים ועל כן, מיגור הקרציות על ידי חומרי הדברה ייעודיים לא יעזור במקרה של קרציות שכן, יש צורך למצוא פתרון גם לביצים של הקרציות. אין ספק שחשוב מאוד לדאוג לטיפול ראוי כנגד קרציות או פרעושים על חיות המחמד שלכם ואף לעשות הכל בכדי למנוע את הופעתם על הפרווה של חיית המחמד שלכם מלכתחילה.

הפתרון הטוב ביותר לקרציות ופרעושים

כאמור, אחד הדברים שלא מעט מבעליהם של חיות מחמד מתמודדים עימם הוא הקרציות או הפרעושים. מדובר על מזיקים קטנים שאוהבים להתמקם בפרווה של חיית המחמד. הם מוצצים את הדם של חיית המחמד שלכם וגורמים לה לגרד, אדמומיות ולא פעם גם פצעים על העור. מעבר לכך, הם עלולים כמובן להתפשט בביתכם, לגרום גם לכם לגרד בעור ואף לפגוע בבריאות שלכם. לכן, חשוב מאוד לעשות הכל בכדי למנוע מקרציות ופרעושים להגיע לחיית המחמד שלכם ומעבר לכך, במידה ואתם מגלים קרציות או פרעושים על הפרווה לבצע את כל הטיפולים הטובים ביותר על מנת להיפטר מהם באופן מהיר ויעיל. אחד מהפתרונות המתקדמים והטובים ביותר כיום שמטרתם היא למנוע כמה שיותר את הגעתם של קרציות או פרעושים קרוי: קולר סרסטו.

מהו קולר סרסטו לחיות מחמד?

קולר סרסטו הוא קולר שפותח בפיתוח טכנולוגי חדשני. הקולר עשוי ממצע פולימרי מיוחד והוא בעל תכונות אשר מאפשרות שחרור מבוקר של חומרים פעילים המצויים בו. החומרים הפעילים מתפזרים על כל גופו של הכלב ומעניקים הגנה לכלב מפני פרעושים וקרציות. מכיוון שהקולר משחרר את החומרים הפעילים באופן מבוקר, הרי שהחומרים משתחררים במינון נמוך ולכן הקולר מאוד בטיחותי הן לכלב והן לבני המשפחה המתגוררים בבית ויחד עם זאת הם יעילים. המינון הנמוך והקבוע של החומרים הפעילים מאפשרים לכלב להנות מההגנה מפני פרעושים וקרציות למשך כ8 חודשים.

סרסטו - קולר נגד קרציות לחיות המחמד

למה קולר סרסטו הוא קולר יעיל?

קולר סרסטו מכיל את החומר הפעיל פלומתרין. מדובר על חומר שנחשב לאחד מקוטלי הקרציות היעילים ביותר בעולם כיום. החומר גורם לדחייה וקטילה במהירות באמצעות אפקט "הרגליים הבוערות". מדובר על אפקט שבו הקרציות חשות צריבה ברגליים ולכן אינן יכולות להיצמד לכלב. במידה והן בכל זאת מצליות להיצמד לכלב הן ינשרו ממנו וימותו תוך פרק זמן קצר. יחד עם החומר הפעיל המדובר, ישנו חומר נוסף הקרוי: אימידקלופריד. החומרים עובדים יחדין על מנת להביא לקטילת פרעושים בצורה הטובה ביותר ולכן, קולר סרסטו מהווה קולר יעיל, איכותי ורלוונטי לכל בעלים של חיית מחמד שיש לה פרעושים.

את הקולר ניתן למצוא כקולר עבור כלבים במשקל של פחות מ8 ק"ג וכקולר הרלוונטי לכלבים במשקל של יותר מ8 ק"ג. לכן, גם אם יש לכם כלב קטן כגון: פומרניין אשר מהווה כלב מגזע גרמני חמוד וקטן, על מנת למנוע מפרעושים או קרציות להגיע לפרווה שלו ניתן לרכוש עבורו קולר מעין זה המתאים למשקלו. לפומרניין יש פרווה כפולה ולכן, בהעדר הקולר המדובר ככל הנראה תאלצו להתמודד עם פרעושים וקרציות שמגיעים לפרווה שוב ושוב.

תוכן כתבה