טיפים להשכרת חדרי עבודה משותפים

טיפים לשכירת חדרי עבודה משותפים יש בשפע באינטרנט. עם זאת, רבים מהטיפים הללו הם של חברות שרוצות להקל על התהליך עבור קבוצה אחת של אנשים להשתמש בסביבות העבודה שיש להן. כאשר אתה שוכר מקום לעסק שלך, ודא שאתה יודע מי ישתמש בו. האם אתה תהיה אחראי לילדים או לחיות מחמד? מישהו לא יכול לעבוד ליד המחשב שלו בגלל אלרגיה? חשוב לדעת למה לצפות לפני שתחתום על הסכם השכירות.

מה חשוב לדעת על חדרי עבודה משותפים

לפני חתימה על הסכם השכירות, יש לנהל דיון עם בעל הבית על מה אתה יכול לעשות ואסור לעשות בחלל. כמה מרחבי עבודה משותפים יאפשרו לאדם אחד על שולחן כל פעם. לאחרים יש יותר גמישות. בדוק אם החדר מצויד בטלוויזיה בכבלים, מיקרוגל, מכונת קפה, פינוי אשפה וכו '. אתה לא רוצה לשלם עמלות נוספות על דברים שאתה לא צריך. כמו כן וודא שאתה יודע מה מותר ומה אסור לפני חתימת החוזה על החלל.

היו מוכנים לתת הודעה מוקדמת של מספר שבועות לפני המעבר לחלל עבודה משותף. רוב בעלי הבית רוצים להיות מסוגלים להעביר אנשים באופן מיידי. זה עוזר להם לחזור לעבודה מהר יותר.

מה עלות של חדרי עבודה משותפים

עלות השכרת שטח תלויה במידה רבה בכמות השטח הדרושה לך ובסוג העבודה שאתה מבצע. תסתכל על המחירים של מרחבי עבודה משותפים באזור שלך ובדוק אותם באינטרנט. השווה מחירים ותכונות כדי לקבוע איזו סביבת עבודה המתאימה ביותר לעסק שלך. אחד השיקולים החשובים ביותר בעת השכרת מקום הוא פרטיות. שאל כמה החלל עומד להיות סגור מסביב לשעון.

האם יש חשמל בחלל? לפעמים מרחבי עבודה משותפים מגיעים עם אפשרות של נקודת חשמל. ודא שזה זמין כך שתוכל להיות מחובר לחשמל לאורך כל היום. אתה צריך מקום כלשהו כדי לשמור על הניירת והציוד של העסק שלך כמו מדפסות.

למידע נוסף השכרת משרדים בראשון לציון

ניתן להשכיר לפי שעה יום או חודש חדרי עבודה משותפים

חלק משטחי העבודה המשותפים הינם זמניים ויהיו ריקים בחלק מהיום או מהשבוע. אחרים יהיו קבועים. שקול לאיזה סוג שכר דירה לצפות. ישנם מקומות מסוימים שהם בחינם במהלך תקופות מסוימות בשבוע ודורשים תשלום עבור אחרים. דע אם השכרת המקום היא שבועית או חודשית.

שקול את אמצעי האבטחה הכלולים בהשכרת המקום. האם יש לו מפתח או נעילת שילוב? יש אמצעים שנועדו למנוע מאף אחד פשוט להיכנס פנימה ולקחת הכל? החלל מאובטח על ידי קיר פיזי או שיטה אחרת? יתכן שתצטרך לשאול את בעל הבית לגבי שאלות אלו וכל אחת מהן שעשויות להתעורר בעת השכרת מרחב עבודה משותף.

מה חשוב לדעת על חדרי עבודה משותפים

השכרת מקום לא חייבת להיות קשה

. אתה רק צריך להקדיש זמן לקניות ולשקול את כל המרכיבים השונים לפני שתתחייב למשהו. מרחבי עבודה משותפים יכולים להוות פתרון אידיאלי עבור הרבה בעלי עסקים קטנים וגם פרילנסרים כאחד. על ידי ביצוע עצות פשוטות אלה תוכל למצוא את ההשכרה המושלמת לצרכיך.

לסיר בחנויות. הדבר הראשון שצריך לעשות לאחר שקובעים מה הכי מתאים לעסק שלך הוא לקבל הצעות מחיר ממרחבי עבודה משותפים שונים. השווה את העלות והתכונות של כל חברה שמציעה. גלה כיצד נקבע התמחור והשווה את התוצאות של שתי העסקאות. אם אינך בטוח מה כל העלויות הכרוכות בסביבת עבודה, אל תדאג; רוב החברות כוללות את חלקן בעלויות נסתרות כמו ניקיון ודמי שרות בתמחור שלהן.

דבר על היתרונות. משכירים לעיתים קרובות דנים בהטבות

של השכרת השטח שלהם בתקווה ששוכרים פוטנציאליים יבחרו בחברה שלהם. שאל אם אפשר מתקני מטבח ותחנות עבודה זמינות. אם אתה מחפש שטחי משרדים קבועים, תוכל גם לדון בדברים כמו תחנות עבודה משותפות עם השוכרים ולברר האם יהיה להם נוח עם התכונה הזו בזמן השכרה ממך.

קבע אם שטח ההשכרה מכיל מספיק מקום. מרחבי עבודה משותפים מגיעים בגדלים ובצורות שונות, כך שעליך למדוד היטב את השטח של כל סביבת עבודה שאתה חושב לשכור לפני שתקבל את ההחלטה הסופית שלך. חלק מהחברות שוכרות שטח של עד שני דונם לכמה אנשים בלבד, בעוד שאחרות יכולות להכיל עשרים או שלושים אנשים או יותר בחדר קטן. אם יש לך מספר עובדים רב, עליך לקבוע מהו גודל המשרדים המתאים ביותר לצרכיך, מכיוון ששטחי עבודה משותפים יכולים להיות די יקרים.

שקול אפשרויות חלל עבודה משותף

השכרת שטח לא תמיד דורשת רכישת סביבת עבודה משלכם, וחברות רבות יכולות לשכור בניין משרדים שלם או מספר בניינים במחיר סביר ביותר. כשאתה משכיר מחברת השכרת חלל, אתה יכול להחליט מה הכי מתאים לחברה שלך, בין אם אתה מעדיף מרחב עבודה של אדם אחד או של ריבוי אנשים. תוכל גם לשקול הסדרים של חלל עבודה משותף, כגון שימוש יומיומי לסירוגין בכיתה או במשרד, לאפשר לעובדים הנוכחיים לעבוד מהבית או להשתמש בסביבת העבודה החדשה בעת הצורך, ולחסוך כסף בעלויות תקורה.

תוכן כתבה