איך לבחור קבלני מצבות 

איך לבחור קבלני מצבות – קבלני מצבות הם אנשי מקצוע אשר עבודתם היא להפוך את חווית בחירת המצבה לקלה יותר ולהקל בתהליך הנצחת האדם הקרוב. 

היום ניתן להיעזר במקצוענים בתחום על מנת לבחור את המצבה הטובה ביותר והמותאמת ליקירכם. 

מהם הדברים החשובים לדעת בבחירת קבלני מצבות? 

בישראל קיימים קבלני מצבות רבים, אך לצערנו ישנם גם המון כאלה שמתחזים לקבלנים מורשים ומנצלים את הצורך במצבה כדי לגזור קופון. 

איך לבחור קבלני מצבות 

בבואכם לבחור קבלן מצבה, בדקו היטב: 

 

  • האם הם קבלנים מורשים – אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא רישיון לבנות מצבה, חשוב להבין כי בתי עלמין בודקים האם המצבה נעשתה ע"י קבלן מצבות עם רישיון. 
  • הם הם בעלי ניסיון – כמו כל בחירה של בעל מקצוע – הניסיון פה הוא משמעותי מאוד, בדקו ניסיון עשיר בבניית מצבות ובקשו לראות קטלוג מצבות, רק ככה תוכלו לראות האם יש לקבלן מצבות ניסיון עשיר. 
  • האם הם מספקים שירות אמין ומקצועי  – כ שירותיות ומקצועיות הם גם חשובים, תמיד כיף לקבל שירות אדיב ומקצועי.
    גם בנוגע למצבות, חשוב לקבל שירות מקצועי ואמין מאיש מקצוע שיודע את הצרכים של הלקוח ויודע לתת את המענה הנכון. 
  • חוות דעת והמלצות – חוות דעת והמלצות מלקוחות תמיד מראה על טוב, זו האינדיקציה האמיתית לראות האם הקבלן עושה את עבודתו בצורה טובה, חפשו קבלנים מומלצים. 
  • מהם המחירים – אל תמהרו ללכת עם הקבלן המציע את המחירים הכי נוחים, ערכו השוואת מחירים בין כמה קבלנים כדי להבין את טווח המחירים בשוק. 

חשוב לדעת בבחירת קבלני מצבות 

בבואכם לבחור קבלן, מומלץ להקפיד להתייעץ עם מכרים וחברים שכבר עברו את התהליך, אמנם זה לא נושא קל לדבר עליו אבל הם ידעו להכווין אתכם הכי טוב לקבלן מצבות אשר סיפק להם שירות טוב בעבר, בנוסף קראו ביקורות חוות דעת באינטרנט, ערכו היכנסו לקטלוג הדיגיטלי של כמה קבלנים וערכו רשימה של הקבלנים שאהבתם את עבודתם. 

זכרו שכשמדובר במצבות, לא תמיד כדאי להתפשר על המחיר הכי נמוך מאחר וזה עלול להוביל להוצאה גבוהה הרבה יותר על חידוש ושיפוץ המצבה בעתיד.  

התייעצו עם קבלני מצבות 

לאחר שאספתם רשימה של מספר אנשי מקצוע, כדאי מאוד להתייעץ איתם על כמה דברים חשובים: 

  • התקציב שאתם מקציבים למצבה.

  • סוג האבן, מראה וצבע – אל תחששו ללכת גם על מה שנראה לכם מבחינת צבע גוון וצורה,התייעצו עם הקבלן על הצורה והצבע שאתם רוצים ובקשו ממנו המלצות מנקודת מבטו המקצועית.
  • שירותים נוספים – בדקו האם הוא מציע שירותים נוספים כמו חידוש מצבה או פריטי קישוט, לרוב יהיה נוח ומשתלם לסגור על כמה שירותים מקבלן אחד. 
  • בית העלמין – במידה ואתם יודעים מהו בית העלמין בו תרצו לקבור את יקירכם, התייעצו עם הקבלן ושאלו אותו אם הוא יודע איך להנגיש את המצבה לדרישות בתי העלמין –  ישנם מקרים בהם קבלן המצבות לא ידע את דרישות בית העלמין, מה שיצר מצב מאוד לא נעים.

קבלי מצבות בישראל

לסיכום – איך לבחור קבלני מצבות בצורה נכונה: 

לרבים מאיתנו קשה לבחור מצבה מאחר ואנו מרגישים כי המצבה אמורה לשקף בצורה המדויקת ביותר את יקירנו ואת מה שאנו מרגישים כלפיו. יחד עם זאת, המון נוטים להתעלם משיקולים נוספים בבחירת קבלן מצבות ומעדיפים ללכת עם ההצעה הזולה ביותר.

במאמר דיברנו על כל מה שחשוב לדעת על בחירת קבלן מקצועי ואמין לתהליך, התייעצו איתו על כל דבר שאתם לא יודעים ובקשו את תמיכתו, זכרו כי קבלני מצבות נמצאים לשירותכם כדי להקל עליכם את התהליך הרגשי והכאוב.

תוכן כתבה