למי תתאים בנייה של אתר ברשת?

בנייה ושיווק אתר ברשת מיועדת לבעלי עסקים שרוצים להצליח באמת

נדמה שהאינטרנט היה חלק מהעולם מאז ומתמיד, אך למעשה מדובר ב"עולם צעיר" יחסית ובכל זאת, האופן שבו אתם משתמשים היום באינטרנט – בוודאי שונה מאוד לעומת העבר.
כיום, כמעט ואין אנשים שלא גולשים ברשת לצורך התנהלות יום יומית ובאופן טבעי, גם בעלי עסקים מעוניינים למצות את אפשרויות הרווח,
שהולכות ומתרחבות ככל שהשגרה הופכת אינטנסיבית יותר ואנשים מבקשים להקל על הלחץ.
הקניות ברשת בהחלט מאפשרות חיים נוחים יותר, על כן נדמה כי הקמת אתר ברשת היא כבר סוג של חובה בימינו.

אתר ברשת

האם אתר ברשת יתאים לכל עסק באשר הוא?

רכישות ברשת נחשבו בעבר הלא רחוק למותרות, כאשר קהל היעד של שופינג מקוון היו בעיקר צעירים
המעוניינים להשיג פריטים מחו"ל, שלא ניתן להשיג אלא באמצעות הזמנה ומשלוח מעבר לים.
כיום המצב שונה בתכלית, כאשר כמעט כל עסק ולו הקטן ביותר, שוכר שירותי
בניית אתרי תדמית ומקים אתר לעסק,
באמצעותו הוא חושף את הסחורה המוצעת למכירה, או את השירות, בפני הקהל הרחב.

האינטרנט מלא באתרים של עסקים השונים מאוד זה מזה, מה שמוכיח כי אתר הוא נכס שכל בעל עסק יכול להיעזר בו.
לא כל אתר יכיל חנות שממנה ניתן לבצע הזמנות ישירות: חלק מן האתרים יהיו תדמיתיים ומיועדים להוות סוג של חלון ראווה דיגיטלי שימשוך את הלקוחות לבצע רכישה טלפונית או פיזית מבית העסק.
אתרי אינטרנט עסקיים עשויים להיות שייכים הן לחברות הייטק גדולות וארגונים ענקיים
ובמקביל גם למאפיות משפחתיות או חנויות בוטיק קטנטנות – המגוון הוא, כאמור, עצום.

מה צריך לכלול אתר האינטרנט העסקי?

ראשית כל, במידה שישנה חנות פיזית הפועלת בנוסף לאתר העסקי, חשוב שהאתר "ידבר באותה שפה" של החנות הפיזית, בכל מובן.
הכוונה היא, שאם ישנם מאפיינים של גוונים ברורים בעיצוב החנות הפיזית, פונטים שמשמשים בשילוט
וכדומה – כך יהיה גם באתר האינטרנט ויבוא לידי ביטוי בגרפיקה ובטקסטים מותאמים.

הרעיון הוא להעניק ללקוח חווית שירות נפלאה ואת ההרגשה שאם הוא בוחר לקבל שירות מבית העסק בתצורה המקוונת,
הוא לא מפסיד מחווית הרכישה אלא מקבל את אותו השירות ממש.

איך מונעים נטישה של גולשים?

כפי. שנכתב מעלה, חווית המשתמש היא הדבר החשוב ביותר שיש לשים עליו את הדגש,
כיוון שכאשר הגולש כבר לא מרגיש שכיף ונוח לו לשהות באתר – הוא ינטוש לטובת המתחרים.
עיצוב שמניע לפעולה מסייע "לדחוף" את הגולשים לעבר הקופה באתר ולהפוך ללקוחות משלמים.
עם זאת, הנטישה העיקרית של גולשים בדרך כלל, מגיעה כבר בשניות הראשונות של השהייה שלהם באתר,
לכן תשומת הלב המרכזית בעת הקמת האתר, צריכה להינתן לדף הבית ולרושם הראשוני שבית העסק בתצורתו המקוונת, יוצר