בר קפה לאירועים

בר קפה לאירועים – מומלץ בחום

בר קפה לאירועים- מומלץ בחום מגשי אירוח

הרצון לשדרג ולהוסיף ממד של אטרקציה לכל אירוע נמצא במגמת עלייה, ובמיוחד נכון הדבר בשנים האחרונות שבהן כולנו מנסים למצוא את הדבר הנוסף, הניצוץ המיוחד, שירים את רמת האירוע לרמה שלא במהרה תישכח.

לא רק המקוריות משחקת כאן תפקיד, אלא הערך המוסף שגורם לאורחים להרגיש כי חשבו עליהם, השקיעו בהם ונתנו להם את הטוב ביותר.
הרי כולנו יודעים שעיקר האירוע הוא הרושם שאנחנו משאירים אצל אורחינו, ורושם טוב, כידוע, נוצר על ידי שימת לב ודגש לפרטים הקטנים.

בר קפה לאירועים קצת דמיון לא יזיק

דמיינו כמה זה נחמד לשבת סביב השולחן לאחר המנה האחרונה, לשוחח עם מכרים וחברים, להקשיב למוזיקה המתנגנת ברקע ולפתע להרגיש ריח מוכר עוטף אתכם.
ניחוח מתפרץ של פולי קפה משובחים, שכאילו נטחנים במקום במיוחד עבורכם.
אתם מרימים את המבט ומתחילים לחפש את מקור הריח המשכר, עוברים עם העיניים על שאר השולחנות, האורחים, המלצרים ואז פתאום, זה תופס אתכם. בר קפה.

בר קפה לאירועים
בר קפה לאירועים

 

ממש כך, בר.
לא סתם עמדת קפה בהכנה עצמית עם מחם, כפיות פלסטיק וערימת שקיות שתייה חמה אינסטנט אלא בר קפה מעוצב, אלגנטי, איכותי.
בר שהוצב באירוע רק כדי שתוכלו לסיים את הארוחה עם עוד פינוק קטן וכמובן עם ההרגשה הטובה שבאמת חשבו עליכם, האורחים, כשתכננו את האירוע.

מראה אקסקלוסיבי ומרהיב

בר קפה לאירועים הוא, למעשה, מזנון הגשה מעוצב בעל מראה אקסקלוסיבי ומרהיב, המותאם לפי צורכי האירוע וגודלו.
למעשה, נראה כי בר קפה מקצועי הפך להכרחי בכל אירוע משום שמלבד האיכות והנוחות, מקבל האירוע עצמו מראה ייצוגי, יוקרתי וראוי, בין אם מדובר באירוע אינטימי ומשפחתי ובין אם באירוע עסקי רב משתתפים.

קיים יתרון נוסף בהגשת קפה באירועים ויהיה חבל להתעלם ממנו.
פלאי הקפאין, “הסם הממריץ”. לאחר מספר שעות בהן בילינו, אכלנו ורקדנו, סביר להניח שנרגיש תחושת כובד או עייפות. בדיוק בנקודה זו, נכנס בר הקפה לפעולה עם מגוון רחב של משקאות חמים, מעוררים וכמובן איכותיים.

גימיק? ייתכן מאוד.
אבל עם התוצאות אי אפשר להתווכח.
בעלי האירוע נהנים מראש שקט, המוזמנים נהנים מאווירה של שתיית קפה משובח ואיכותי ממש כאילו ישבו בבית קפה אהוב והעיקר, הנהיגה הביתה יכולה להיות נינוחה, רגועה ובטוחה יותר.

תוכן כתבה